dinsdag 19 februari 2013

Nieuws! en jij profiteert mee.

Al jaren ben ik in de weer met stempels. Alle stijlen heb ik al uitgeprobeerd. Stampin' Up vond ik prachtig, vooral dat de kleuren inkt en papier op elkaar afgestemd zijn. Af en toe kocht ik een setje stempels tweedehands, want kopen in Amerika was me een brug te ver. Sinds SU in Nederland is en al die enthousiaste demonstratrices laten zien welke mogelijkheden er zijn met de producten, ben ik overstag gegaan. Eerst ben ik deel gaan nemen aan challenges en verbaasde ik mezelf over de lol die ik daar in heb. Ik geniet van het bloggen en de reacties die ik krijg op de kaarten die ik maak. De SU catalogus ligt standaard naast me op de bank en ja, dan wil je steeds meer. Daarom heb ik besloten me te laten registreren als onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

En nu ben ik gevraagd lid te worden van het Design Team van een nieuw Nederlands uitdagingenblog dat donderdag 21 februari van start gaat. Ik hoop dat jullie daar ook allemaal langskomen en vooral mee gaan doen. Het adres is  http://www.SU-per-challenges.blogspot.nl

Vrijdag 1 maart ga ik mijn eerste verzamelbestelling doen bij Stampin' Up en dat ga ik vieren. Jij profiteert mee:

  • Wie voor 1 maart bij mij een Stampin' Up bestelling plaatst, ongeacht het bestelbedrag, ontvangt deze bestelling franco thuis.  
  • Onder al mijn eerste klanten met een minimaal bestelbedrag van € 50,-- verloot ik de hostessset Million-Dollar Moments.

De enige voorwaarde is dat het geld van je bestelling op 28 februari op mijn rekening staat. Waar wacht je nog op. Pak je catalogi erbij en maak je wensenlijstje. Profiteer nog van de Sale-a-bration die tot 22 maart duurt, pak het voordeel van de gratis verzending en maak kans op die geweldige hostessset!!!!!!!!!!
Mail je bestelling naar gonnyvdruijt@gmail.com en ik neem contact met je op.

Million-Dollar Moments
Deze stempelset kan jij winnen. Het enige dat je moet doen is voor 1 maart een bestelling plaatsen van minimaal  € 50,--


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.